مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-05اقتصادي

موکب های کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند


به گفته مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، موکب های کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند.

- بهمن صحرایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال تاکنون شاهد افزایش 20 درصدی تعداد موکب های ثبت شده در استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین نسبت به اربعین سال گذشته بوده ایم، ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده شاهد افزایش آمار موکب های ثبت شده در استان برای پذیرایی و اسکان زوار اربعین باشیم.

صحرایی با بیان اینکه تاکنون 230 موکب از سوی مردم استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین به ثبت رسیده، گفت: از این تعداد 200 موکب در داخل استان و 30 موکب در کشور عراق و در مسیر نجف تا کربلا مشغول خدمات رسانی به زوار خواهند شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: اربعین سال گذشته در مجموع 186 موکب در داخل استان و 25 موکب از سوی مردم استان کرمانشاه در کشور عراق برای خدمت رسانی به زوار اربعین فعال شده بود.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه همه افرادی که قصد پذیرایی و اسکان زوار اربعین را دارند، ملزم به دریافت پروانه موکبداری هستند، تصریح کرد: علاقمندان به راه اندازی موکب و نیز صاحبان موکب هایی که پروانه آن ها منقضی شده، می توانند با مراجعه به سامانه موکب داری به آدرس http://mokeb.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند

موکب های کرمانشاه آماده پذیرایی از زوار اربعین می شوند