مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-12اقتصادي

افتتاح طرح گازرسانی به 15روستای گیلان در هفته دولت


مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به 15روستا در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این مناطق بیش از 157 میلیارد ریال هزینه شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از افتتاح طرح گازرسانی به 15روستا در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای گازرسانی به این مناطق بیش از 157 میلیارد ریال هزینه شده است.

عیسی جمال نیکویی از افتتاح طرح گازرسانی به 15روستا در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: با بهره مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی، مجموع روستاهای برخوردار از گاز در استان به 2136 روستا می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این روستاها با جمعیت520 خانوار در شهرستان های تالش، آستارا، شفت، لنگرود و املش قرار دارند، افزود: برای گازرسانی به این مناطق بیش از 157 میلیارد ریال هزینه شده و با این افتتاح ها درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 97.

1 درصد خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه های در دست اجرای این شرکت گفت: با مساعدت مدیران شرکت ملی گاز، مجوزهای عملیات گازرسانی به 152روستا در شهرستان های رودسر، تالش، املش، سیاهکل و رودبار اخذ شده و پیمان سپاری آنها در قالب هشت پیمان برای سال های 1402 و 1403 انجام شده و هم اکنون در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح گازرسانی به 15روستای گیلان در هفته دولت

افتتاح طرح گازرسانی به 15روستای گیلان در هفته دولت