مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-25فرهنگي

پیشرفت 35 درصد مجتمع فرهنگی هنری آرادان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیشرفت قریب 35 درصد مجتمع فرهنگی هنری آرادان خبر داد.

- فرشید فلاح 3 مردادماه با اشاره به تداوم ساخت روند اجرایی پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آرادان در زمره پنج پروژه فرهنگی و هنری استان سمنان است که در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان با زیربنای یک هزار و 400 مترمربع کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: مجتمع فرهنگی و هنری آرادان در سه طبقه شامل آمفی تئاتر با زیربنای 700 مترمربع در طبقه اول، طبقه دوم با 500 متر مربع و طبقه سوم با 200 متر مربع زیربنا برای استقرار بخش اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در حال ساخت است.

وی یادآوری کرد: احداث این مجتمع از پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و فرآیند احداث آن در حال انجام است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تسریع در احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آرادان را از درخواست های مردم برشمرد و افزود: با اعتبارات تخصیصی به پروژه، کار تکمیل آن با جدیت پیگیری می شود.

فلاح، خدمات دولت سیزدهم در بخش های مختلف را بسیار گسترده برشمرد و گفت: باید خدمات و دستاوردهای دولت و نظام برای آحاد مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 35 درصد مجتمع فرهنگی هنری آرادان

پیشرفت 35 درصد مجتمع فرهنگی هنری آرادان