مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 04:152023-08-19اقتصادي

صید 80 میلیارد تومانی پرورش دهندگان مازندرانی از قفس های دریایی


465 تن ماهی پرورشی به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان از قفس های دریایی برداشت می شود.

- قاسم کریم زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: 465 تن ماهی پرورشی به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان از قفس های دریایی برداشت می شود.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه 47 شغل جدید با نصب این قفس ها ایجاد شده است، اظهار کرد:  15 قفس پرورش ماهی، پارسال در عمق 50 متری دریا نصب شد که حداقل تولید آن 30 تن و حداکثر 50 تن است.

کریم زاده افزود : هزار و 500 نفر از تولیدکنندگان در سامانه برخورداری از تسهیلات خرید نهاده ها ثبت نام کردند که هزار و 400 نفر از آن ها به بانک ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حدود 87 میلیارد تومان تسهیلات خرید نهاده در اختیار این افراد قرار گرفت، افزود: بر همین اساس اداره کل شیلات مازندران رتبه اول خرید نهاده ها را در کشور به خود اختصاص داد.

مدیرکل شیلات مازندران ادامه داد: ظرفیت های اداره کل شیلات مازندران به 5 محور صید و صیادی، آبزی پروری، بازسازی ذخایر دریای خزر، حفاظت از ذخایر دریای خزر، توسعه و صادرات بازار است.

کریم زاده گفت: طول سواحل دریای خزر 873 کیلومتر است که 487 کیلومتر آن متعلق به مازندران که در این فضا 113 تشکل صیادی در سه بخش کیلکا، ماهیان استخوانی و خاویاری دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 80 میلیارد تومانی پرورش دهندگان مازندرانی از قفس های دریایی

صید 80 میلیارد تومانی پرورش دهندگان مازندرانی از قفس های دریایی