مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-29ورزشي

موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام فدراسیون جانبازان و معلولان


رییس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را در رابطه با تغییر نام فدراسیون جانبازان و معلولین اعلام کرده است و در شهریور ماه با برگزاری مجمع این تغییر نام انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد شروین اسبقیان، عصر امروز در مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولان استان اردبیل اظهار کرد: فلسفه فدراسیون جانبازان و معلولان، توانمندسازی و توانمندیابی است و باید نام فدراسیون جانبازان و معلولان به فدراسیون جانبازان و توانمندیابان تغییر پیدا کند که وزارت ورزش موافقت خود را اعلام کرده است و در شهریور ماه با برگزاری مجمع این تغییر نام انجام خواهد گرفت.

وی افزود: استان اردبیل به لحاظ قهرمانی در ورزش جانبازان و معلولین در رتبه استان های برتر قرار دارد و افتخارات بزرگی در عرصه های ملی و بین المللی توسط ورزشکاران جانباز و معلول هم چون جلیل باقری جدی، مدبر، طلوعی، شفیع، شکوهی و دیگر ورزشکاران کسب کرده است و در المپیک با درخشش این ورزشکاران افتخارات بزرگی برای استان و کشور به دست آمده است و باید این جایگاه تثبیت شود.

ورزشکاران جانبازان و معلولان استان اردبیل باعث افتخار ایران هستند رییس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور اضافه کرد: ورزشکاران جانبازان و معلولان استان اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام فدراسیون جانبازان و معلولان

موافقت وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام فدراسیون جانبازان و معلولان