مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-23پزشكي

مراوه تپه میراث دار تبعیض در ادوار گذشته


فرماندار مراوه تپه، این شهرستان را میراث دار تبعیض، عدم توجه و محرومیت در ادوار گذشته دانست و گفت: بار این کم کاری به دولت سیزدهم تحمیل شده است.

- ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه، این شهرستان را میراث دار تبعیض، عدم توجه و محرومیت در ادوار گذشته دانست و گفت: بار این کم کاری به دولت سیزدهم تحمیل شده است.

لقمان قربانی ظهر امروز یک شنبه 1 مردادماه 1402 در نشست با رییس، معاونین و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیریت شبکه بهداشت شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: تأمین سلامتی هدایت جامعه به سمت پویایی بوده و باید همه اولویت ها به حوزه سلامت اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ساخت 5.

99 درصد خانه های بهداشت موجود در استان گلستان در دولت سیزدهم ایجاد شده است، ادامه داد: این اتفاق در حالی افتاده است که باید پروژه های مربوطه در 10 سال گذشته تکمیل می شد.

فرماندار مراوه تپه با تأکید بر اینکه دولت دکتر رییسی در رفع محرومیت ها مسئولانه ورود کرده است، افزود: تبعیض های انجام گرفته در سنوات گذشته آسیب های جدی به این شهرستان زده است.

وی مراوه تپه را میراث دار تبعیض، عدم توجه و محرومیت ادوار گذشته دانست و خاطرنشان کرد: نبود دستگاه سی تی اسکن، استفاده از آمبولانس های مستهلک، کمبود پزشک در گلیداغ، کمبود نیروی فنی ستادی، انتظامات و سرایداری نیز نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراوه تپه میراث دار تبعیض در ادوار گذشته

مراوه تپه میراث دار تبعیض در ادوار گذشته