مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-19اقتصادي

مشکل شلوغی جایگاه ها از کجا آغاز شد؟


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه تغییر نرخ سوخت در برنامه دولت و مجلس نیست، گفت: تامین فرآورده ها شامل بنزین، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه تغییر نرخ سوخت در برنامه دولت و مجلس نیست، گفت: تامین فرآورده ها شامل بنزین، نفت و گاز به موقع در حال انجام بوده و ذخیره سازی خوبی در استان در حال انجام است.

چند روزی است که صف های طولانی تامین سوخت در خراسان جنوبی به تیتر خیابان های شهرهای استان بدل شده؛ تیتری که شایعات و خبرهای بسیاری را در پی داشته و باعث ایجاد فضای متشنجی در مورد تامین بنزین در استان شده است.

امری که مسئولان مربوطه آن را نتیجه انتشار شایعات دانسته و امید دادند که شرایط در کنترل بوده و هیچ تغییری در حوزه سوخت رسانی، تامین و یا قیمت بنزین رخ نخواهد داد.

محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در این مورد در گفت وگو با ایسنا در خصوص دلایل شلوغی جایگاه های سوخت استان، گفت: این امر دو علت عمده دارد که اولین دلیل شایعه ای است که رسانه های معاند بابت تغییر نرخ بنزین منتشر کردند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه تغییر نرخ سوخت در برنامه دولت و مجلس وجود نداشته و بنا نیز براین نبوده و نیست، افزود: دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شلوغی جایگاه ها از کجا آغاز شد؟

مشکل شلوغی جایگاه ها از کجا آغاز شد؟