مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-16سياسي

آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب در راه حق و عدل هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب در راه حق و عدل هستند، گفت: برای اینکه این حالت قداست در وجود آزادگان باقی بماند باید همواره مجاهده با نفس داشته باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب در راه حق و عدل هستند، گفت: برای اینکه این حالت قداست در وجود آزادگان باقی بماند باید همواره مجاهده با نفس داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز چهارشنبه 25 مرداد در همایش تجلیل از آزادگان سرفراز استان اظهار کرد: انسان جسم و روح است و فضای این دو با هم بسیار مختلف است البته می شود بین آنها هماهنگی ایجاد کرد اما کاری فنی است و کسانی موفق می شوند که انسان را به معنی صحیح بشناسند اما در عرف معمول می بینید که آزاده های مطلق جسمانی با روح انسانی این دو با هم سازگار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: روح انسانی حق طلب است و می خواهد در راه حق آزاد باشد و از سیر إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ در فضای توحید تا مقام عَبْدِی أَطِعْنِی أَجْعَلْکَ مِثْلِی اوج بگیرد اما زندگی مادی می خواهد در قید مال، ثروت، شهوت و سرگرمی ها باشد بنابراین گاهی ممکن است روح آزاد باشد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب در راه حق و عدل هستند

آزادگان مایه افتخار و سند انقلاب در راه حق و عدل هستند