مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:162023-08-01اجتماعي

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند


طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه امروز پایان زمان اجرای برنامه جهش تحصیلی در کردستان است، اظهار کرد: تاکنون 224 دانش آموز کردستانی متقاضی جهش در آزمون هوش شرکت کرده اند که 130 نفر از آنان صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه دارند.

وی خاطرنشان کرد: زمان نوبت گیری ارزیابی هوشی روانی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از 5 تیرماه آغاز شده و 3 پایگاه در شهرستان های سنندج، قروه و سقز برای اجرای برنامه جهش در استان تخصیص یافته است.

محمدی گفت: متقاضیان جهش در سطح استان می توانند به مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی ـ تربیتی رهنما در شهر سنندج، فرزانگان در شهر سقز و کیمیا در شهر قروه مراجعه کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه اغلب صاحب نظران تعلیم و تربیت موافق جهش تحصیلی بی رویه کارشناسی نیستند از والدین تقاضا کرد با در نظر گرفتن تأثیرات ذهنی وروانی جهش تحصیلی بر رشد و پیشرفت تحصیلی فرزندانشان تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.

وی تصریح کرد: جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریست و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند

224 دانش آموز استثنایی کردستان متقاضی جهش تحصیلی شدند