مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:302023-07-31سياسي

عبدالرزاق نژاد بر کرسی ریاست شورای شهر بیرجند نشست


حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد با اخذ حداکثر آراء بر کرسی ریاست شورای اسلامی شهر بیرجند نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بیرجند که امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد، حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس شورا برای سال سوم دوره ششم انتخاب شد.

گفتنی است، ترکیب جدید هیئت رییسه شورا نیز در این جلسه مشخص شد و حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با 9 رأی موافق به عنوان ریاست شورا در سال جدید شورا فعالیت می کند.

همچنین رضا حسنی صفت به عنوان نایب رییس، ویدا ناصری به عنوان منشی و عباس سروری به عنوان خزانه دار شورا انتخاب و معرفی شدند.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد پس از برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورا با اشاره به اینکه پیرو فرمایش امام علی (ع) پست و مقام در نگاه اسلامی هیچ ارزشی ندارد، گفت: هدف از قبول این مسئولیت تنها توجه به قانون مداری، اخلاق مداری، ایجاد روحیه تلاش و توسعه آفرینی است.

وی ایجاد جو همدلی و وحدت در مجموعه شورای شهر و در بین نمایندگان مردم را قطعا منجر به توسعه و پیشرفت شهر و توجه به خواسته های شهروندان عنوان کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه سیره و روش هیئت رییسه جدید مبتنی بر دوری از افراط و تفریط است، اذعان داشت: در طول دوره ریاست و در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالرزاق نژاد بر کرسی ریاست شورای شهر بیرجند نشست

عبدالرزاق نژاد بر کرسی ریاست شورای شهر بیرجند نشست