مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-16سياسي

دیدار مقامات ارشد قرقیزستان و ازبکستان با موضوع همکاری دوجانبه


رییس جمهور قرقیزستان با نخست وزیر ازبکستان که برای شرکت در دهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی همکاری های دوجانبه وارد بیشکک شده دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، سادیر جباراف رییس جمهور قرقیزستان با عبدالله عارف اف نخست وزیر ازبکستان که برای شرکت در دهمین نشست کمیسیون مشترک بین دولتی همکاری های دوجانبه وارد بیشکک شده دیدار کرد.

در خصوص گسترش و تعمیق بیشتر همکاری های دو کشور در زمینه های سیاسی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، بشردوستانه و سایر زمینه های مورد علاقه تبادل نظر شد.

جباراف با اشاره به اینکه تغییرات مثبت بی سابقه ای در روابط دو کشور تقریبا در همه زمینه های همکاری دوجانبه رخ داده است، بر نقش استثنایی و مهم شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در این دستاوردهای مشترک تاکید کرد.

وی با ابراز خرسندی از رشد فزاینده ای که در سال های اخیر در تجارت متقابل بین دو کشور مشاهده شده ابراز اطمینان کرد که موضوعات مطرح شده امروز و توافقات انجام شده به طور کامل در سطح دولت های قرقیزستان و ازبکستان اجرایی خواهد شد.

عارف اف به نوبه خود سلام های گرم رییس جمهور ازبکستان را ابلاغ و خاطرنشان کرد که جباراف یکی از اولین کسانی بود که پیروزی موفقیت آمیز رییس جمهور این کشور در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات ارشد قرقیزستان و ازبکستان با موضوع همکاری دوجانبه

دیدار مقامات ارشد قرقیزستان و ازبکستان با موضوع همکاری دوجانبه