مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-22اقتصادي

سهم استان زنجان از تولید کشور رو به رشد است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه سهم استان از تولید کشور رو به رشد است، گفت: تولید ناخالصی داخلی یا GDP یکی از مهمترین مفاهیم اقتصادی است و این مفهوم عمده ترین معیار مقایسه اقتصاد کشورها و مناطق مختلف است.

- احمد خداوردی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در گفت وگو با فارس به رشد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان اشاره کرد و اظهار داشت: رشد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری نسبت به سال 1401 بیش از 35 درصد رشد داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان همچنین به رشد اعتبارات هزینه ای استان اشاره کرد و گفت: رشد اعتبارات هزینه ای استان هم در سال جاری نسبت به سال 1401 بیش از 35 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: رشد منابع مشمول بودجه استانی در سال جاری نسبت به سال 1401 معادل 66.

7 درصد است.

خداوردی با بیان اینکه سهم استان از تولید کشور رو به رشد است، افزود: تولید ناخالصی داخلی یا GDP یکی از مهمترین مفاهیم اقتصادی است و این مفهوم عمده ترین معیار مقایسه اقتصاد کشورها و مناطق مختلف است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان همچنین از کسب رتبه نخست استان زنجان در توسعه زیر ساخت داده مکانی در سال گذشته خبر داد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان زنجان از تولید کشور رو به رشد است

سهم استان زنجان از تولید کشور رو به رشد است