مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-08اقتصادي

تعریف 1950 طرح سرمایه گذاری در حوزه تولید در کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حوزه تولید و اشتغال، یک هزار و 950 طرح سرمایه گذاری با اشتغالزایی بالغ بر 31 هزار نفر تعریف شده است.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت یکی از مجموعه های مهم در امر تولید است که در حال حاضر در کردستان 42.

5 درصد اقتصاد استان متکی به حوزه های صمت است.

وی افزود: در مجموعه در حوزه صنعت، هزار و 27 واحد صنعتی داریم که از این تعداد 65 درصد یعنی 666 مورد فعال و 199 مورد نیز نیمه فعال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی، اهداف و الزامات، اسناد بالادستی طبق شعار سال که همان رشد تولید است، بسته شده و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، نهضت فعال سازی واحدهای راکد راه اندازی شده است.

خلیقی ادامه داد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری 26 واحد راکد با همکاری صنایع کوچک استان تا کنون فعال سازی شده و برنامه ریزی های لازم برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خرد در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه طرح های صنعتی مهم و پیشران و همچنین طرح های صنایع و معدن مجوزهای لازم ظرف 24 ساعت برای سرمایه گذاران صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 1950 طرح سرمایه گذاری در حوزه تولید در کردستان

تعریف 1950 طرح سرمایه گذاری در حوزه تولید در کردستان