مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:312023-08-02سياسي

مشکل بیکاری کرمانشاه ناشی از ضعف مدیریت است


وحدت عامل پیشرفت و ترقی جامعه است 🔸 نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه: وحدت عامل پیشرفت جامعه و نشاط اجتماعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب بر اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب برای نیل به فردایی بهتر تأکید داشت و از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد.

وی گفت: برای رفع بیکاری ظرف 16 سال گذشته با همه استانداران صحبت کرده ام و راهکار ارائه داده ام و معتقدیم اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر بحث بیکاری حل و فصل شود به دنبال خود امنیت، آرامش و نشاط به استان می آورد، زیرا بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده، لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می شود، اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می ماند.

آیت الله علما با انتقاد از ارائه آمار و اطلاعات غیرعلمی، تصریح کرد: باید آمار و اطلاعات دقیق بدهیم زیرا وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق بوده و رخدادها را به خوبی تشخیص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیکاری کرمانشاه ناشی از ضعف مدیریت است

مشکل بیکاری کرمانشاه ناشی از ضعف مدیریت است