مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-17سياسي

آزادگان چراغ راهی برای آیندگان هستند


رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مکتوب نمودن روایت ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت شود تا به عنوان چراغ راهی برای آیندگان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی فیض اللهی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از آزادگان اظهار کرد: آزادگان در دوران اسارت سختی ها و شکنجه های زیادی را تحمل کردند و وعده خدا مبنی بر اینکه پس از هر سختی آسانی است محقق شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مکتوب نمودن روایت ها و خاطرات اسرا تاکید دارند و خاطرات باید به صورت مکتوب و مصور ثبت شود تا به عنوان چراغ راهی برای آیندگان استفاده شود.

فرماندار بهار با بیان اینکه اردوگاه اسرای ایرانی مملو از معنویت بود و آزادگان سرافراز امروز با بهره گیری از معنویات و آثار آن دوران، هر یک منشأ خیر و برکت هستند، گفت: آزادگان سرافراز با تحمل سختی ها، باعث برملا شدن چهره دشمن بعثی شدند و امروز نماد و سند افتخار، این آب و خاک هستند و مظلومیت و اقتدار ملت ایران اسلامی را به گوش همه مردم دنیا رساندند و آزادانه به زندگی پرافتخار خود ادامه می دهند.

فیض اللهی خاطرنشان کرد: حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل فقط برای قرب الی الله بود و آزادگان حتی پس از آزادی نیز انتظاری از کسی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان چراغ راهی برای آیندگان هستند

آزادگان چراغ راهی برای آیندگان هستند