مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-04سياسي

گزارش اینستاگرامی امیرعبداللهیان از سفر اخیرش به پاکستان


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به سفر سه روزه اخیر خود به پاکستان، گفت: حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان در 20 ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به سفر سه روزه اخیر خود به پاکستان، گفت: حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان در 20 ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت بخش نیست؛ و گام بعدی ما ارتقاء این روابط به حجم پنج میلیارد یورو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اینستاگرام خود، در مورد نتایج این سفر دوجانبه نوشت: پس از پایان سفر به کشور دوست و برادر پاکستان، به تهران برگشتم.

این سفر به منظور تسریع در روند اجرای توافقات گذشته، تمرکز بر همکاری های اقتصادی و تجاری، برنامه ریزی برای تحول در افق آینده، پیگیری اسناد همکاری امضاءشده و بررسی دغدغه های مشترک سیاسی و امنیتی دو کشور، در چارچوب توسعه ی سیاست همسایگی انجام شد.

در اولین برنامه و قبل از آغاز گفت وگوها با برادرم آقای بلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان، نهالی به نشانه ی دوستی میان دو کشور غرس کردیم و توفیق و سربلندی ملت های ایران و پاکستان را از خداوند متعال مسئلت نمودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اینستاگرامی امیرعبداللهیان از سفر اخیرش به پاکستان

گزارش اینستاگرامی امیرعبداللهیان از سفر اخیرش به پاکستان