مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-06سياسي

راه حل از بین رفتن چالش های حوزه بانوان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه فلاح مهنه؛ * وقتی از مسئله زن در جنبش های دانشجویی سخن به میان می آید، لازم است که نگاهی جامع به این حوزه داشته باشیم، - بانوان ما در طول زمان بخصوص تاریخ اسلام به عنوان الگویی شایسته و سرمشقی نیکو بشمار می آیند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه فلاح مهنه؛ * وقتی از مسئله زن در جنبش های دانشجویی سخن به میان می آید، لازم است که نگاهی جامع به این حوزه داشته باشیم، بی شک بانوان ما در طول زمان خصوصا تاریخ اسلام به عنوان الگویی شایسته و سرمشقی نیکو بشمار می آیند.

ما همواره باید به تاریخ رجوع کرده و از آن عبرت بگیریم، هماگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: تاریخ معلم انسان ها و چراغ راه آیندگان است ، بنا به شواهد تاریخ بانوان ایران زمین به عنوان مظهر تحقق آمال بشر، در نهضت و انقلاب نظام اسلامی و جامعه مهدوی سهم بیشتری را نسبت به مردان ایفا کرده اند.

متاسفانه اکثر مواقع آنطور که در جامعه شاهد آن هستیم، جایگاه زنان در جامعه و زیست اجتماعی در ابعاد منفی مورد سنجش قرار می گیرد، ولیکن در عصر امروز، آن هم در دورانی که بسیاری از کشور ها چه غربی و چه شرقی چشم دیدن پیشرفت زنان ایران زمین را ندارند، لازم است که همواره از زنان توانمند کشورمان بگوییم و تبیینی از دستاورد های ارزشمندشان در راستای جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل از بین رفتن چالش های حوزه بانوان

راه حل از بین رفتن چالش های حوزه بانوان