مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-17ورزشي

امضای قرارداد تیم بسکتبال شهرداری گرگان با 4 بازیکن ملی پوش


مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ثبت نهایی قرارداد 4 بازیکن ملی پوش با این تیم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر بستن تیمی قدرتمند برای این فصل از رقابت های سوپرلیگ بسکتبال ایران و هم چنین بازی های آسیایی اظهارکرد: تلاش ما این است که با جذب بازیکنان توانمند و ملی پوش، نمایش درخشانی را هم در لیگ داخلی و هم در رقابت های آسیایی داشته باشیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به رایزنی با بازیکنان مختلف گفت: تا کنون قرارداد 4 بازیکن ملی پوش با این تیم نهایی شده است و رایزنی با دیگر بازیکنان ادامه دارد.

به گفته وی تاکنون قرارداد  ارسلان کاظمی ، سینا واحدی ، نوید رضایی فر و سالار منجی با تیم بسکتبال شهرداری گرگان نهایی و در فدراسیون به ثبت رسیده است.

سیدالنگی خاطرنشان کرد: سه دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر و یک دوره حضور در مسابقات باشگاه های غرب آسیا سبب شده تا هواداران بسکتبال در گرگان، انتظار کسب افتخار در آسیا را از این تیم داشته باشند.

وی این قول را به هواداران پرشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان داد که مدیریت و کادر فنی تیم به دنبال جذب بازیکنانی هستند که بتوانند در رقابت های آسیایی نیز عملکرد خوبی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد تیم بسکتبال شهرداری گرگان با 4 بازیکن ملی پوش

امضای قرارداد تیم بسکتبال شهرداری گرگان با 4 بازیکن ملی پوش