مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-21اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 115 پروژه ارتباطی استان بوشهر در هفته دولت


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افتتاح و شروع عملیات اجرایی 115 پروژه ارتباطی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

وی گفت: در روستاهای در حال توسعه، با ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی مورد نیاز و فراهم آوردن امکانات لازم برای آموزش و نحوه استفاده از رسانه های نوین ارتباطی، سطح زندگی مردم ارتقا و منجر به جذب سرمایه، فروش صنایع دستی، کارآفرینی و توسعه و رشد اقتصاد روستا می شود.

این امر نیازمند وجود اینترنت با کیفیت در سطح روستاها می باشد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: در هفته دولت، 85 پروژه ارتباطی قابل افتتاح و 30 طرح آغاز عملیات اجرایی در سطح استان بوشهر اجرا می شود.

وی افزود: از 210 میلیارد تومان اعتبار پروژه ارتباطی، 117 میلیارد تومان از منابع شرکت های خصوصی و 93 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و ملی تأمین شده است.

سملیان بیان کرد: از 93 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و ملی، 29 میلیارد تومان مربوط به پروژه های افتتاحی و 64 میلیارد تومان مربوط به پروژه های آغاز عملیات اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 115 پروژه ارتباطی استان بوشهر در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 115 پروژه ارتباطی استان بوشهر در هفته دولت