مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21اقتصادي

تخصیص زمین به اورژانس گلستان/ واگذاری به شرط ساخت است


مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان از واگذاری زمینی در میدان بسیج گرگان به اورژانس خبرداد و گفت: این زمین به شرط ساخت تقدیم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فخرالدین علوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: تفاهم نامه ای با بنیاد مسکن در جهت تأمین مسکن محرومان منعقد کردیم که در این راستا 100 هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان تقدیم بنیاد مسکن شد تا مشکل مسکن روستاییان حل شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان از واگذاری 10 هکتار در روستای ارازگل، 45 هکتار در روستای وحدت اسلامی شهرستان آق قلا و 50 هکتار در روستای خواجه نفس در حال واگذاری است.

وی در توضیح نهضت ملی مسکن، گفت: در شهرستان های کلاله، گنبدکاووس، فاضل آباد، بندرترکمن، آزادشهر و آق قلا 30 هکتار از اراضی به صورت رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی از واگذاری زمین در حوالی میدان بسیج گرگان به سازمان پزشکی قانونی و اورژانس مرکز استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه محل فعلی اورژانس گرگان مناسب نیست زمینی در میدان بسیج به شرط ساخت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ادامه داد: همچنین به درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان یک مرکز درمانی و 2 بیمارستان که از زمین های بنیاد مستضعفان بود در اختیار دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص زمین به اورژانس گلستان/ واگذاری به شرط ساخت است

تخصیص زمین به اورژانس گلستان/ واگذاری به شرط ساخت است