مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-02ورزشي

روضه صامت ناشنوایان در همهمه شور حسینی


اینجا در خانه ناشنوایان، با لب خاموش و زبان نگاه و اشارات نظر عشق بازی میسر می شود اگر پای حسین در میان باشد و اهل حرمش.

هیأت برگزار می شود اگر محرم باشد و سوگ حسین، - خبرگزاری فارس -همدان، سولماز عنایتی: چشم در چشم است این قرار؛ یک سرش چشم من و سر دیگرش چشم هایی که عهده دار حواس چندگانه اند و راز برملا می سازند از هر دستی که بخواهی، دمی راز دل می گویند و دیگر لحظه ای صوتی رازآلود از میان مردمک خیره شده به سویت روانه می کنند.

هر چه هست بازی گم شدن در چشم هاست و من مهمان ناخوانده این بازی؛ مهمانی که از اصول تلاقی چشم ها سر در نمی آورد و به زبان چشم ها وارد نیست اما خودم را از تک و تا نمی اندازم و باب صحبت را با همان چشم ها باز می کنم.

چشم هایی که از خیال واژه ها می گویند و با خیال واژه ها سوداها سر می دهند؛ بیشتر از چشم، سکوت و لب خوانی است و صراطی که از دلشان برمی آید و به دل می نشیند.

جمعِ چشم و دل و زیرنویس نگاه ها میانشان جمع است و سِر کلام شان از دل می گذرد و از چشم خوانده می شود و به همان صراط می رسد، صراطی از جنس راه حسین و طفل شش ماهه اش، چشم هایشان یکسره میان همان مسیر تاب می خورد و پلک هایشان یک دم میان صراط حسین باز و بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه صامت ناشنوایان در همهمه شور حسینی

روضه صامت ناشنوایان در همهمه شور حسینی