مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-01بين الملل

نگرانی صهیونیست ها از تاکتیک فرار به جلوی نتانیاهو


منابع عبری در گزارش هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محافل عبری معتقدند بیانیه اخیر کابینه رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اقدام ارتش این رژیم به تخریب چادر حزب الله در منطقه مرزی با توسل به زور، ممکن است به درگیری در مرزهای شمالی منجر شود.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد که بکار بردن عبارت موافقت نتانیاهو با توصیه ها و دستورالعمل های پیشنهادی ارتش و سرویس های امنیتی حاکی از آن است که نتانیاهو عملاً پاسخ به اتهامات احتمالی در آینده در خصوص اینکه تحرکات و درگیری نظامی در مرزهای شمالی را به خاطر منحرف کردن نگاه ها از اصلاحات قضایی به راه انداخته ، آغاز کرده است.

همچنین شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که وزارت جنگ این رژیم خود را برای احتمال تنش و وخامت اوضاع امنیتی در مرزهای شمالی به سبب تغییرات اجتماعی و سیاسی در بُعد داخلی که حزب الله آن را نقطه ضعفی بزرگ برای این رژیم و فرصتی برای ضربه به آن می داند، آماده می کند.

در مقابل، خبرنگار سیاسی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت هم اشاره کرد که در جلسه روز دوشنبه کمیته امنیت و امور خارجی کنست تصمیماتی عینی و ملم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صهیونیست ها از تاکتیک فرار به جلوی نتانیاهو

نگرانی صهیونیست ها از تاکتیک فرار به جلوی نتانیاهو