مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-11سياسي

برپایی موکب «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی


فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش، گفت: این تیپ با برپایی موکب بزرگ «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی در خدمات زائران اربعین حسینی خواهد بود.

- فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش، گفت: این تیپ با برپایی موکب بزرگ رهپویان ولایت ارتش در مرز رسمی خسروی در خدمات زائران اربعین حسینی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر رشنو فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی نیروی زمینی ارتش در جلسه ستاد اربعین حسینی این تیپ در منطقه مرزی خسروی، گفت: تیپ181 ارتش مقتدرانه از مرزهای زمینی غرب کشور محافظت می کند و با تمام توان آمادگی خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را در ایام اربعین دارد.

وی اظهار کرد: خدمت به زوار عبادت است و باید این عبادت را غنیمت شمرد، چون خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به زائران سید الشهدا (ع) ذخیره آخرت است.

فرمانده تیپ 181 شهید سلیمی گفت: در این موکب علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، خدمات بهداشتی، اقامه نمازهای جماعت و پذیرایی از زائران با وعده های غذایی مختلف صبحانه، ناهار و شام با استقرار آشپزخانه و پخت غذا در وعده های مختلف در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.

سرهنگ رشنو ادامه داد: تیپ 181 ارتش روزانه آمادگی پخت بیش از 6هزار وعده غذای گرم را دارد و از لحاظ بهداشتی تمام مسائل رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی

برپایی موکب «رهپویان ولایت ارتش» در مرز رسمی خسروی