مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:352023-07-24ورزشي

هیات های ورزشی کرمانشاه اسپانسر جذب کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از هیات های ورزشی استان خواست تا در کنار اعتبارات استانی، به دنبال جذب اسپانسر و درآمدزایی باشند.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از هیات های ورزشی استان خواست تا در کنار اعتبارات استانی، به دنبال جذب اسپانسر و درآمدزایی باشند.

  منوچهر حاتمی، امروزدوشنبه (دوم مرداد) در نشست با روسا و مسئولان هیات های ورزشی استان با موضوع چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، بااشاره به وظایف هیات های ورزشی در دو حوزه همگانی و قهرمانی، اظهارکرد: حوزه همگانی می تواند به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت جامعه کمک کند.

وی افزود: در حوزه قهرمانی هم هیات های ورزشی باید از رده های سنی پایه به دنبال شناسایی و کشف استعدادها و پرورش آنها باشند تا در آینده نتیجه فعالیت های خود را با ظهور قهرمانان جدید و مدال آوری های آنها ببینند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه هیات های ورزشی باید برای بهبود وضعیت هیات های خود به دنبال اسپانسر باشند، اعلام کرد: هرچند در اساسنامه هیات های ورزشی قید شده، بخشی از اعتبارات آنها از سوی اداره کل ورزش و جوانان تامین می شود، اما باتوجه به محدود بودن اعتبارات، آنها هم باید برای جذب اسپانسر و درآمدزایی تلاش کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های ورزشی کرمانشاه اسپانسر جذب کنند

هیات های ورزشی کرمانشاه اسپانسر جذب کنند