مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-25سياسي

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت بخوانند


مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت با استناد به ماده 14 آیین نامه اداری و استخدامی اعضای هیات علمی توضیحاتی درباره «متعهدان خدمت متقاضی شرکت در فراخوان جذب هیات علمی» توضیحاتی ارائه داد.

- مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت با استناد به ماده 14 آیین نامه اداری و استخدامی اعضای هیات علمی توضیحاتی درباره متعهدان خدمت متقاضی شرکت در فراخوان جذب هیات علمی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت، متعهدان خدمت در فراخوان سایر دانشگاه ها/دانشکده ها که متقاضی شرکت در فراخوان سایر مراکز آموزشی هستند، می بایست موافقت از دانشگاه یا دانشکده محل تعهد را به دست بیاورند.

سربازان هیات علمی پس از اتمام دوره خود می توانند در فراخوان جذب شرکت کنند.

همچنین دارندگان دانشنامه تخصصی(بورد) یا فوق تخصصی که تعهدات خود را به عنوان کادر درمانی انجام می دهند، پس از انجام حداقل یک سال خدمت به پیشنهاد دانشگاه/دانشکده و تایید کمیسیون مشترک معاونان آموزش و درمان وزارتخانه مبنی بر موافقت با انجام مابقی تعهدات به صورت هیات علمی، می توانند مابقی تعهدات خود را به صورت هیات علمی بگذرانند این افراد در صورت تمایل می توانند در فراخوان، شرکت و مراحل جذب را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت بخوانند

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت بخوانند