مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-02دانش

جهاد دانشگاهی خط شکن انجام کارهای بزرگ است


رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی خط شکن انجام کارهای بزرگ است، گفت: رسالت خود را انجام کارهای برزمین مانده کشور تعیین کرده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس جهاددانشگاهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی خط شکن انجام کارهای بزرگ است، گفت: رسالت خود را انجام کارهای برزمین مانده کشور تعیین کرده ایم.

دکتر حسن مسلمی نایینی، امروز (11 مرداد) در آیین افتتاح واحد تولید کربن فعال از قیر طبیعی در کرمانشاه، با اشاره به ذخایر غنی قیر طبیعی در استان کرمانشاه گفت: متاسفانه این ذخایر به دلیل خام فروشی ثمره ای که باید را برای استان و کشور ندارد و در همین راستا نیاز است بطور جد در بحث فرآوری این محصول اقدام شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های جهاد دانشگاهی ورود به عرصه های زمین مانده کشور است و در همین راستا برای جلوگیری از خام فروشی این محصول با ارزش، کار فرآوری آن از 15 سال پیش در جهاد دانشگاهی کرمانشاه آغاز شد.

مسلمی نایینی گفت: امروز بعد از 15 سال کار جهادی و تحقیقاتی شاهد افتتاح اولین کارخانه تولید کربن فعال از قیرطبیعی کشور هستیم، محصول با ارزش و استراتژیکی که در بسیاری صنایع دفاعی و نظامی و حتی صنایع غذایی کاربرد دارد.

رییس جهاد دانشگاهی اجرای این پروژه را نشان دهنده پتانسیل بالای استان کرمانشاه در حوزه علم و فناوری دانست و افزود: در بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی خط شکن انجام کارهای بزرگ است

جهاد دانشگاهی خط شکن انجام کارهای بزرگ است