مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-29سياسي

تسلیت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تولیت مسجد جمکران


حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین موسی پور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا الیه راجعون حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رحیمیان دام عزّه تولیت محترم مسجد مقدس جمکران خبر درگذشت پدر گرامیتان، حضرت آیت الله حاج شیخ یدالله رحیمیان رحمت الله علیه ، موجب تألّم و تأثر خاطر گردید.

این عالم پرهیزکار که از پیشگامان و پیشتازان انقلاب اسلامی و از یاران و یاوران صدیق امامین انقلاب بود، عمر گرانمایه خود را صرف تبلیغ و ترویج معارف دینی و ارزش های اسلامی و تربیت شاگردان و طلاب علوم دینی نمود.

اینجانب، درگذشت این عالم فقیه را به علما، طلاب و حوزه های علمیه، بویژه جناب عالی و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از آستان حضرت احدیت برای آن مرحوم و مغفور رحمت و رضوان الهی و برای آن برادر بزرگوار و سایر بازماندگان و مستفیضان از نفس گرم ایشان صبر و اجر مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تولیت مسجد جمکران

تسلیت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تولیت مسجد جمکران