مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-03بين الملل

احتمال اخراج نیمی از اوکراینی ها از انگلیس


چندین اعضای محافظه کار پارلمان انگلیس و سازمان های غیردولتی اعلام کردند، اگر دولت این کشور اقدام به شفاف سازی نکند، بیش از نیمی از اوکراینی ها که به واسطه طرح اسکان مجدد پناهجویان به انگلیس رفته اند باید تا سپتامبر 2025 این کشور را ترک کنند.

- چندین اعضای محافظه کار پارلمان انگلیس و سازمان های غیردولتی اعلام کردند، اگر دولت این کشور اقدام به شفاف سازی نکند، بیش از نیمی از اوکراینی ها که به واسطه طرح "اسکان مجدد پناهجویان" به انگلیس رفته اند باید تا سپتامبر 2025 این کشور را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد، حدود 182 هزار و 100 تن از اوکراینی ها از فوریه 2022 وارد خاک انگلیس شده اند و بر اساس این طرح امکان سه سال اقامت آن ها در این جزیره وجود دارد اما با توجه به شرایط نامعلوم جنگ اوکراین و عدم تمایل اکثر این پناهجویان برای بازگشت، برخی اعضای محافظه کار پارلمان از دولت ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس خواستند تا اقدامی در این راستا انجام دهد.

باب سیلی، محافظه کار انگلیسی که ریاست گروه پارلمانی انگلیس در امور اوکراین را برعهده دارد، ضمن اینکه از ساختمان شماره 10 داونینگ استریت خواست تا به اوکراینی ها شفافیت و تضمین مهم ارائه دهد، گفت: از آنجایی که برخی ها بچه دارند و بچه ها مشغول تحصیل در مدارس هستند، باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اخراج نیمی از اوکراینی ها از انگلیس

احتمال اخراج نیمی از اوکراینی ها از انگلیس