مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-01اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری


فاز نخست عملیات آب رسانی به پنج روستای قاسم آباد تهرانچی، کریم آباد، عباس آباد علاقه بند، علی آباد قیصریه و گل تپه کبیر در شهرستان ری امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، محسن اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران در این برنامه با اشاره به مختصات این طرح گفت: این طرح به طول 3900 متر طی چهار ماه با بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

اردکانی با بیان این که پروژه امروز بر مبنای اصل برقراری عدالت در خدمات اجرا می شود گفت: تلاش ما این است کیفیت آب روستاها را تا میزان کیفیت آب شهرها بالا ببریم که خوشبختانه پس از ادغام شرکت های آبفای شهری و روستایی، آبرسانی به روستاها سرعت بیش تری گرفته و بسیاری از مشکلات آب روستاها مرتفع شده است.

او با اشاره به کمبود منابع آبی استان تهران گفت: منابع آب آشامیدنی طی 50 سال اخیر به کمترین حد خود رسیده است به گونه ای که حجم منابع آبی تهران 30 میلیون مترمکعب نسبت به پارسال کاهش یافته است که برای جبران آن در نظر داریم ظرفیت تصفیه خانه ششم آب تهران را افزایش دهیم.

به گفته اردکانی متوسط مصرف آب هر شهروند تهرانی در روز 250 لیتر است که از تمام کشورهای منطقه بیش تر است و اگر هر فرد در تهران تنها 10 درصد از مصارف غیرضروری خود بکاهد، مشکلات ناشی از کمبود منابع آبی، بسیار کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 5 روستای شهرستان ری