مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-25اقتصادي

تنوع صنایع در بوشهر افزایش یافت/ فعال سازی تعاونی های مرزنشینان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فعال سازی تعاونی های مرزنشینان در استان خبر داد و گفت: تنوع صنایع در سطح استان بوشهر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی صفوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه بازرگانی، صنعت و معدن است که حمایت ویژه از فعالیت های این سه حوزه صورت می گیرد.

وی با اشاره به افزایش تنوع استقرار صنایع در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: تقاضاها برای ایجاد صنایع جدید در سطح استان بوشهر در حال افزایش است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در گذشته بخش عمده صنایع استان بوشهر مربوط به حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، آبزیان، خرما و… بود که اکنون صنایع جدیدی از جمله حوزه های چوب، فلز، الکترونیک، صنایع مرتبط با صنایع بالادستی استان در حال افزایش است.

وضعیت پتروشیمی دشتستان وی در مورد صنایع پتروشیمیایی دشتستان نیز بیان کرد: هولدینگ خلیج فارس در سه نقطه استان بوشهر اقدام به سرمایه گذاری کرده که شامل منطقه ویژه جنوب استان، منطقه ویژه شمال استان و شهرستان دشتستان است.

صفوی بیان کرد: مجوز پتروشیمی دشتستان صادر شده و پیشرفت خوبی دارد و ضمن انجام مکان یابی، مجوز زیست محیطی هم اخذ شده است که در حال انجام کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع صنایع در بوشهر افزایش یافت/ فعال سازی تعاونی های مرزنشینان

تنوع صنایع در بوشهر افزایش یافت/ فعال سازی تعاونی های مرزنشینان