مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-30فرهنگي

تازه هایی از مهران مدیری، سروش صحت و اصغر فرهادی


درگذشت جواد اعرابی، پایان فیلمبرداری فیلم جدید مهران مدیری، فیلم هایی از حامد بهداد، رضا کیانیان و سروش صحت در راه اکران، فیلمسازی اصغر فرهادی در لس آنجلس، - بازگشت بازپرس به تلویزیون،، نگرانی درباره قدیمی ترین برج تهران و مرمت شلوار پهلوانی غلامرضا تختی گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری هشتم مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه هشتم مردادماه فیلم هایی از حامد بهداد، رضا کیانیان و سروش صحت در راه اکران همچنین قرارداد اکران سه فیلم سینمایی با بازی بازیگرانی همچون باران کوثری، حامد بهداد، رضا کیانیان و حبیب رضایی در شورای صنفی نمایش ثبت شد.

اصغر فرهادی در لس آنجلس فیلم می سازد در خبر دیگری هم اعلام شد که اصغر فرهادی دهمین ساخته بلند خود را در لس آنجلس آمریکا و احتمالا پس از پایان اعتصابات در هالیوود مقابل دوربین می برد.

قهرمان آخرین فیلم فرهادی محصول 2021 بود که جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد.

2 فیلم کوتاه و یک مستند راهی کرالا می شوند همچنین پانزدهمین جشنواره بین المللی کرالای هند میزبان نمایش دو فیلم کوتاه و یک مستند از سینماگران ایرانی خواهد بود.

برد پیت وارد اعتصاب شد افزون بر این ها، یکتا ناصر و کامران تفتی روی صحنه اند با پایان یافتن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا، تالارهای نمایشی فعالیت خود را از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه هایی از مهران مدیری، سروش صحت و اصغر فرهادی

تازه هایی از مهران مدیری، سروش صحت و اصغر فرهادی