مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-05اقتصادي

فرآوری نیمی از 120 هزار تن محصول سیر کشور با راه اندازی شهرک تخصصی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از لزوم راه اندازی شهرک تخصصی سیر در همدان و احداث واحدهای فرآوری خبر داد و گفت: با ایجاد شهرک تخصصی سیر نیمی از 120 هزار تن محصول سیر کل کشور در همدان فرآوری خواهد شد.

- رضا بهراملو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن لزوم راه اندازی شهرک تخصصی سیر در همدان و احداث واحدهای فرآوری اظهار کرد: برندسازی، ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی مناسب سیر همدان با ایجاد شهرک تخصصی سیر میسر می شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهرک سیر معادل ورود ارزش افزوده چشمگیر به استان و کشور است افزود: این مهم با هم افزایی دستگاه های متولی به زودی محقق خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در حال حاضر در مرحله بازدید از اراضی مناسب ایجاد شهرک سیر هستیم و به شرکت شهرک های صنعتی اعلام شده تا بازدید مشترک برای انتخاب زمین صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان همدان در مسیر جاده ملایر اراضی مناسب این شهرک تخصصی وجود دارد تصریح کرد: نکته قابل تامل برای ایجاد شهرک تخصصی سیر مرغوبیت نبودن اراضی است از همین رو اراضی که حاصلخیزی چندانی نداشته باشد باید مد نظر قرار گیرد.

بهراملو در این حوزه متذکر شد: نیمی از 120 هزار تن محصول سیر کل کشور با ایجاد شهرک تخصصی سیر در همدان فرآوری خواهد شد که این یک موقعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری نیمی از 120 هزار تن محصول سیر کشور با راه اندازی شهرک تخصصی

فرآوری نیمی از 120 هزار تن محصول سیر کشور با راه اندازی شهرک تخصصی