مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30سياسي

تعارض منافع در حوزه مسکن همدان برطرف شود


فعال حوزه مسکن در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، گفت: تا زمانی که سیستم اداری مبتلا به تعارض در منافع است، توان برخورد و مقابله با متخلفین حوزه مسکن وجود ندارد.

- ابراهیم قیاسوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه، بنده و همکارانم تحت حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در حوزه مسکن خصوصاً نهضت ملی مسکن فعال هستیم و در این راستا اقداماتی هم در بحث بررسی بروکراسی های اداری در شهرداری و سازمان نظام مهندسی انجام داده ایم اظهار کرد: بخش زیادی از مشکلات باهم گره خورده، هم مشکلاتی که در شهرداری و نظام مهندسی است و هم مشکلاتی که در طرح نهضت ملی مسکن مرتبط با سایر ارگان ها وجود دارد.

وی افزود: متأسفانه کندی ارگان های ذینفع در حوزه مسکن منجر به بروز مشکلات جدی در زمینه تأمین زمین و نیز تطویل امور اداری پروژه های ساخت و تأمین مسکن شده است و همین موضوع منجر به این شده که روند پیشرفت کارها بسیار کند پیش برود.

این فعال مسکن در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به ترک فعال گفت: برخی ترک فعل هایی که مدیران استان داشته اند، را به نهادهای نظارتی مربوطه انعکاس داده ایم اما شاهد بازخورد خوبی نبوده و عملاً اقدامی بازدارنده صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض منافع در حوزه مسکن همدان برطرف شود

تعارض منافع در حوزه مسکن همدان برطرف شود