مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-08سياسي

خبرنگاری شغلی فرهنگ ساز، جهل ستیز و امید آفرین برای جامعه است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کار ارزشمند و عاشقانه خبرنگاری یک شغل فرهنگ ساز، جهل ستیز، امید آفرین و امنیّت ساز، برای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم 17 مرداد ماه بهانه ای است تا با مرور نقش و اهمیت خبر و خبرنگاری از دلسوزی ها و پیگیری های فعالان عرصه خبر قدردانی کنیم و یاد و نام شهدای رسانه و به ویژه خبرنگاران شهید را گرامی بداریم.

شهیدان عرصه خبررسانی مردان و زنان مجاهدی بودند که با فعالیت های خبریشان در جهاد روشنگری شرکت کردند و سپس با شهادتشان چراغ راه جهاد تبیین شدند.

بی شک ثبت لحظات ماندگار انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حماسه های دینی و مردمی و همچنین تبلیغ و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون زحمات و نقش آفرینی این عزیزان است.

امروز در جهاد تبیین و مقابله با تحریف، اهمیت رسانه و خبر بیش از پیش برای همه روشن شده است و این مهم نیازی به شرح و تفصیل ندارد.

یک خبرنگار با انعکاس همّت بلند، قدرت اراده، اعتماد به نفس، اراده ی راسخ و مجاهدت های یک ملت می تواند آینده ای روشن و رو به پیشرفت را ترسیم کند و نسلی با شجاعت، مستحکم، و صبور در برابر سختی ها بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری شغلی فرهنگ ساز، جهل ستیز و امید آفرین برای جامعه است

خبرنگاری شغلی فرهنگ ساز، جهل ستیز و امید آفرین برای جامعه است