مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-17سياسي

برخورد با بی حجابی عامدانه/ نباید امنیت فرهنگی ما به خطر بیفتد


تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان یافته برای ترویج بی حجابی کنند.

- نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان یافته برای ترویج بی حجابی کنند.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره لایحه عفاف و حجاب، اظهار داشت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی این بود که دولت یا قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را به مجلس ارائه دهند، بنابراین مجلس طرحی برای عفاف و حجاب تدوین نکرد.

بعد از اینکه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را تدوین و از طریق دولت به مجلس ارائه کرد، برای بررسی به کمیسیون های قضایی و فرهنگی مجلس ارجاع شد.

وی بیان کرد: در جریان بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون های مجلس، از قاطبه صاحب نظران و کسانی که در این حوزه تخصص داشتند، نمایندگان دستگاه های اجرایی و افرادی که سوابق فرهنگی داشتند، نظرخواهی شد و در نهایت لایحه عفاف و حجاب به 70 ماده تبدیل شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 36 ماده از لایحه عفاف و حجاب تاکید بر وظایف دستگاه های اجرایی دارد.

برای مثال، در این مواد آمده وزارت علوم باید خوابگاه متاهلی بسازد، وزارت بهداشت مکلف به ترویج موضوع فرزندآوری شده و وزارت کشور باید اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با بی حجابی عامدانه/ نباید امنیت فرهنگی ما به خطر بیفتد

برخورد با بی حجابی عامدانه/ نباید امنیت فرهنگی ما به خطر بیفتد