مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-14اجتماعي

فعال بودن 58 گیت در مرز خسروی برای پذیرش زوار


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فعال بودن 58 گیت در مرز خسروی برای پذیرش زوار برای ایام اربعین و افزایش آن تا 100 گیت در صورت فراهم شدن شرایط خبر داد.

- سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه از مدت ها پیش تمهیدات لازم برای آماده شدن زیرساخت های مرز خسروی برای تردد راحت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اندیشیده شد و وظایف هر کدام از یگان های انتظامی برای ارائه بهترین خدمات به زوار کربلای معلی ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس خدمتگزار برای مأموریت اربعین همانند سال های گذشته و حتی بهتر آمادگی لازم را دارد و همکاران ما در حوزه های مختلف با نگاه اعتقادی در این مأموریت عظیم حضور خواهند یافت تا به فضل الهی زائران امام حسین (ع) با فراغ بال به این سفر معنوی اعزام و به سلامت بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن 58 گیت در مرز خسروی برای تردد زائران اربعین، تصریح کرد: در صورت همکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان، پلیس هیچ محدودیتی برای تأمین زیرساخت ها جهت افزایش گیت ها نداشته و به نظر می رسد امکان افزایش آنها تا 100 گیت نیز وجود دارد.

حاجیان در ادامه از آغاز صدور گذرنامه برای زائران اربعین خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محلی در چهار راه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 58 گیت در مرز خسروی برای پذیرش زوار

فعال بودن 58 گیت در مرز خسروی برای پذیرش زوار