مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:262023-08-16اقتصادي

پیگیری های مهر نتیجه داد/ رفع کم آبی روستاهای رزن در دستورکار


مشکل آبرسانی روستاهای رزن و عدم پیگیری موضوع از سوی آبفای استان پس از انتشار گزارش خبری در خبرگزاری مهر و پیگیری صورت گرفته در این زمینه نتیجه داد و رفع کم آبی در دستورکار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آبرسانی با تانکر از چاه های شخصی صورت می گیرد ولی اداره آب و فاضلاب، آبرسانی با تانکر در این روستا را انجام نداده است.

رضا عابدی با بیان اینکه در روستای ما برخی خانه ها اصلاً آب ندارند و برخی دیگر یک ساعت در طول روز آب دارند؛ عنوان کرد: مشکل روستای عدم نظارت و مدیریت بر حفر چاه و تعویض مخزن است، قنات و چاه روستا خشک شده است.

وی با اشاره به اینکه روستای ما یک سهمیه از مجتمع خرونده دارد که متأسفانه این مجتمع آب آن کم و جوابگو نیست؛ اظهار کرد: با همکاری فرماندار یک دستگاه آب یاب به روستا آمد و دو منطقه را برای حفر چاه پیدا کردند که آب دارد؛ ولی در اینجا مساعدت و بودجه مسئولین را می طلبید.

حجت الاسلام میرزایی؛ امام جمعه سردرود نیز جمعه هفته گذشته در خطبه های نماز، بر ضرورت ورود دادستانی و سازمان بازرسی به ترک فعل مسئولین آبفا استان همدان اشاره کرده است.

با این روند، که در تاریخ 23 مردادماه 1402 منتشر شد، اشاره کرد.

گزارشی که از سوی مخاطبان با استقبال مواجه شد به نوعی که در سطح محلی و ملی این اثر خبری بازتاب گسترده ای پیدا کرد و مسئولان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های مهر نتیجه داد/ رفع کم آبی روستاهای رزن در دستورکار

پیگیری های مهر نتیجه داد/ رفع کم آبی روستاهای رزن در دستورکار