مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-16سياسي

ضرورت بهره مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی و رسانه ای در اربعین


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ایرج کاکاوند در نشست هم اندیشی با فعالان فضای مجازی و رسانه ای کشور اظهار داشت: امروزه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به عنوان موضوعی اجتماعی و فرهنگی و در ارتباط با انسان، پدیده ای بسیار پیچیده و دشوار است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با رویکرد و نگاه اجتماعی در عرصه مبارزه با اعتیاد با بهره گیری از ظرفیت های عظیم اجتماعی و فرهنگی همه دستگاه های مسئول و تأثیرگذار در این مسیر، گام های استوارتری را برداریم.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه، بهره مندی از اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه را یکی از اولویت های اصلی حوزه اجتماعی در برخورد با این بلیه شوم بر شمرد و عنوان کرد: بدون تردید یکی از معضلات و چالش های اصلی امروز جامعه، گرایش نسل جوان به سو مصرف مواد مخدر و تحمیل هزینه های بسیار سنگین بر خانواده ها است؛ امیدواریم با هم افزایی و تشریک مساعی در قالب برنامه های پیشگیرانه و تأثیرگذار اجتماعی بتوانیم تا حد زیادی از دغدغه های به حق خانواده ها در این زمینه بکاهیم.

سردار کاکاوند کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر را جهادگران فی سبیل الله دانست و خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی و رسانه ای در اربعین

ضرورت بهره مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی و رسانه ای در اربعین