مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:312023-07-25فرهنگي

آغاز چالش ها برای سریال جدید رضا عطاران


از همان ابتدا که عکسی از «دفتر یادداشت» با بازی رضا عطاران توسط عوامل سازنده سریال منتشر شد، قابل پیش بینی بود که این پروژه به هنگام پخش با چالش هایی مواجه خواهد شد.

- ، سریال دفتر یادداشت در سکوت خبری ساخته شد و حالا بعد از انتشار اولین تصاویر و پوسترهایش، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و البته برای گرفتن مجوز از ساترا هم وارد چالش جدی شده است.

این سریال به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه کنندگی حسین اکبری تولید می شود و اولین تصاویر از بازی رضا عطاران در کنار حسن معجونی در این مجموعه در حالی منتشر شد که واکنش هایی نسبت به آن مطرح بود.

سعید مقیسه ـ رییس ساترا ـ درباره ی مجوز پخش سریال دفتر یادداشت با عنوان اینکه سازندگان دفتر یادداشت قول دادند که کار را اصلاح کنند ، گفته است: سریال دفتر یادداشت جزو مواردی بود که در طرح اولیه مشکلاتی داشت با تیم تولید جلسه برگزار شد و آنها حضور پیدا کردند، نکات اصلاحی به آنها گفته شد و بنا شد اصلاحات را اعمال کنند تا مجوز سریال را دریافت کنند.

رییس ساترا درباره تیزرها و تبلیغات برخی سریال ها و حواشی آنها مثل دفتر یادداشت که مجوز باید دریافت کنند یا خیر عنوان کرده است: اخیراً درباره ی چند سریال شاهد بودیم تیزری پخش شد که محتوای آن متفاوت از محتوای سریال دارای مجوز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چالش ها برای سریال جدید رضا عطاران

آغاز چالش ها برای سریال جدید رضا عطاران