مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-02فناوري

سرقت اطلاعات کاربران واتس اپ و سیگنال با اپلیکیشن جعلی


هکرها با استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی جعلی به نام SafeChat، دستگاه کاربران را به جاسوس افزاری آلوده می کنند که اطلاعات تماس، پیامها و موقعیت جی پی اس گوشی آنها را به سرقت می برد.

- هکرها با استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی جعلی به نام SafeChat، دستگاه کاربران را به جاسوس افزاری آلوده می کنند که اطلاعات تماس، پیامها و موقعیت جی پی اس گوشی آنها را به سرقت می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جاسوس افزار اندرویدی احتمالا نوعی از بدافزار Coverlm است که داده ها را از اپلیکیشن های ارتباطی مانند تلگرام، سیگنال، واتس اپ، وایبر و فیس بوک مسنجر، به سرقت می برد.

محققان شرکت امنیتی CYFIRMA می گویند که گروه هک هندی باهاموت ، در این کمپین دست دارد و جدیدترین حملاتش را با استفاده از پیامهای فیشینگ در واتس اپ انجام داده که قطعه مخرب را مستقیما به دستگاه قربانی ارسال می کند.

شرکت امنیتی ESET سال گذشته گزارش کرده بود که گروه باهاموت ، از اپلیکیشن های جعلی وی پی ان برای پلتفرم اندروید استفاده می کند که قابلیت های جاسوس افزار دارد.

طبق مشاهدات شرکت CYFIRMA، در جدیدترین کمپین هک گروه باهاموت ، کاربران در جنوب آسیا هدف قرار می گیرند.

اگرچه شرکت CYFIRMA به جزییات شیوه مهندسی اجتماعی این گروه هکری اشاره نکرده است اما معمولا، با این بهانه که مکالمات به پلتفرم امن تری منتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات کاربران واتس اپ و سیگنال با اپلیکیشن جعلی

سرقت اطلاعات کاربران واتس اپ و سیگنال با اپلیکیشن جعلی