مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-04اجتماعي

اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1402/ سوابق تحصیلی کی اعمال می شود؟


سازمان سنجش ابتدا نتایج اولیه کنکور 1402 را تا 20 مرداد اعلام و سپس همزمان با انتشار کارنامه نهایی، سوابق تحصیلی را در نتیجه کلی آزمون اعمال می کند؛ - سازمان سنجش ابتدا نتایج اولیه کنکور 1402 را تا 20 مرداد اعلام و سپس همزمان با انتشار کارنامه نهایی، سوابق تحصیلی را در نتیجه کلی آزمون اعمال می کند؛ از این رو بین اطلاع رسانی اولیه نتایج و کارنامه نهایی برای مشخص شدن وضعیت داوطلبان آزمون سراسری فاصله وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبان کنکور 1402 هفته گذشته با مراجعه به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.

medu.

ir سوابق تحصیلی خود را تایید کردند و تا کنون سوابق تحصیلی این افراد جهت اعمال در نتیجه آزمون سراسری در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

در واقع سوابق تحصیلی داوطلبان در گذشته به صورت فیزیکی و در قالب حافظه جانبی به سازمان سنجش ارسال می شد اما اکنون این کار از طریق پنجره واحد خدمات دولت انجام می شود.

از آنجا که برخی داوطلبان کنون در هر دو آزمون دی 1401 و تیر 1402 شرکت کرده بودند که بعضا ممکن است رشته آنها در آزمون دی و تیرماه یکسان نباشد و می خواهند نتیجه هر دو این آزمونها را ببینند تا نهایتا انتخاب کنند که سوابق تحصیلی آنها برای کدام یکی از نتایج اعمال شود، سازمان سنجش ابتدا نتایج اولیه را اعلام می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1402/ سوابق تحصیلی کی اعمال می شود؟

اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1402/ سوابق تحصیلی کی اعمال می شود؟