مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 02:002023-08-16بين الملل

اشغالگران آمریکایی 40 تانکر نفت سوریه را سرقت کردند


خبرگزاری سانا به نقل از منابع مطلع گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی 40 تانکر نفت دیگر را از سوریه سرقت کرده و به عراق انتقال دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اشغالگری و اقدامات غیرقانونی نظامیان آمریکایی در سوریه به بهانه مبارزه با تروریسم، آنها بار دیگر مقادیر زیادی از نفت این کشور را غارت کردند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع مطلع گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی 40 تانکر نفت دیگر را از سوریه سرقت کرده و به عراق انتقال دادند.

به گفته این منابع، کاروانی متشکل از 40 تانکر نفت دزدیده شده سوریه از گذرگاه مرزی غیرقانونی المحمودیه در استان الحسکه به سمت پایگاه های آمریکایی در اقلیم شمال عراق حرکت کردند.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه پیش از این گفته بود که خسارت وارده به بخش نفت و گاز این کشور توسط اشغالگران آمریکایی و ائتلاف بین الملی، از سال 2011 تا 2022 بالغ بر 107 میلیارد دلار است که دمشق به دنبال دریافت غرامت آن می باشد.

به نوشته سانا، اشغالگران آمریکایی به طور غیرقانونی مناطقی در شمال و شمال شرق سوریه در استان های دیرالزور، الحسکه و رقه، که بزرگترین میادین نفت و گاز سوریه در آن قرار دارد را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران آمریکایی 40 تانکر نفت سوریه را سرقت کردند

اشغالگران آمریکایی 40 تانکر نفت سوریه را سرقت کردند