مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-07سياسي

تبلیغ امور دینی باید علمی شود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اهمیت علمی کردن تبلیغ امور دینی در فضای مجازی، گفت: اگر شناخت مخاطب، ابزار، عرصه ها و عوامل انتقال پیام به درستی عرضه شود و کار اجتهادی قوی در این زمینه صورت گیرد، - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اهمیت علمی کردن تبلیغ امور دینی در فضای مجازی، گفت: اگر شناخت مخاطب، ابزار، عرصه ها و عوامل انتقال پیام به درستی عرضه شود و کار اجتهادی قوی در این زمینه صورت گیرد، به یک مجموعه ارزشمندی مجهز می شویم که ما را در مسیر تبلیغ یاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری -رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور- در نشستی با جمعی از طلاب فعال در فضای مجازی با عنوان قرارگاه شهید آرمان گفت: خدا را شاکریم که چنین لشکر رسانه ای توانمندی برای تبلیغ دین شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ویژگی جمع شما این است که طلاب فعال و دغدغه مند هستید، افزود: در فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مبلغان، اولویت تبلیغ و منزلت آن مورد توجه قرار گرفت.

این غفلت تاریخی که با آن مواجه هستیم را رهبر معظم انقلاب متذکر شدند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به اینکه چه کنیم که تبلیغ اولویت پیدا کند و در جامعه موثر باشد، تصریح کرد: شاید از بین همه اتفاقاتی که باید بیفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ امور دینی باید علمی شود

تبلیغ امور دینی باید علمی شود