مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-09اقتصادي

انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره شستا


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افقی که ما برای شستا در نظر داریم این است که حداکثر در 10 سال آینده، نقش واقعی حوزه اقتصادی زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی به معنای واقعی احیا شود.

- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افقی که ما برای شستا در نظر داریم این است که حداکثر در 10 سال آینده، نقش واقعی حوزه اقتصادی زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی به معنای واقعی احیا شود.

ما یک پنجره فرصتی در تأمین منابع پایدار در حوزه بیمه ای داریم که استفاده از آن را آغاز کرده ایم و باید ادامه بدهیم تا بتوانیم از ظرفیت افراد فاقد پوشش بیمه ای استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در جلسه معارفه اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی (شستا)، با ابراز خرسندی نسبت به روند رو به رشد این مجموعه بزرگ اقتصادی، استفاده از ظرفیت های داخلی را کلید افزایش بازدهی و سودآوری در این مجموعه توصیف کرد و گفت: باید شستا و مجموعه های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی را در همه شئون آن شفاف کنیم.

شایسته گزینی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در شستا به آن توجه شود.

داشتن کفایت و امانت داری از عناصر مهم شایسته گزینی است و تجربه نشان داده که در انتخاب کارگزاران باید تعهد و تخصص را به نحو توأمان لحاظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره شستا

انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره شستا