مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-10سياسي

آثار استاد فقید مرتضی شریفی بخشی مهم از تاریخ هنر انقلاب است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت استاد «مرتضی شریفی گلزار» هنرمند متعهد و انقلابی را تسلیت گفت.

- تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت استاد مرتضی شریفی گلزار هنرمند متعهد و انقلابی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی به مناسبت درگذشت این چهره هنری استان آمده است: استاد شریفی به عنوان هنرمندی گرانقدر عمری با تولید آثار فاخر آمیخته به پیام های والای قرآنی و انقلابی نسبت به گسترش هنر متعهدانه اقدام کرد و آثار متعدد وی در قالب هایی چون نقاشی و پوستر بخشی مهم از تاریخ هنر انقلابی کشورمان محسوب می شود.

در ادامه این پیام آمده است: ضایعه فقدان این هنرمند متعهد را که آثار وی نمادی از تبیین ارزش های دینی و انقلابی به زبان هنر است، خدمت مردم متدین و انقلابی آذربایجان شرقی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و درجات عالی ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان را از درگاه باری تعالی مسألت می نماییم.

گفتنی است استاد مرتضی شریفی از نقاشان سورئالیست متولد 1318 تبریز و از هنرمندان برجسته، متعهد و ارزشی و انقلابی حوزه هنری آذربایجان شرقی بوده و گام های مؤثری را در راستای اشاعه هنر دینی و انقلابی برداشته به طوری که بیش از 30 سال مدرس هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار استاد فقید مرتضی شریفی بخشی مهم از تاریخ هنر انقلاب است

آثار استاد فقید مرتضی شریفی بخشی مهم از تاریخ هنر انقلاب است