مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15سياسي

داستان 18 تعاونی مسکن «تلخسرو» بدون در نظر گرفتن سانتی متری سرانه


معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از 18 تعاونی مسکن در اطراف شهر یاسوج خبر می دهد که یک سانت سرانه های مختلف مورد نیاز در نظر نگرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج علی محمد روستا معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از برخی نقاط حاشیه ای شهر یاسوج و با حضور در منطقه تلخسرو گفت: تخلفات ساخت و ساز زیادی داریم خانه هایی که در خارج از حریم قرار دارند و چنین مواردی در حوزه تلخسرو سرابتاوه، نره گاه، مادوان سفلی و علیا، مزک و کلا حاشیه شهر یاسوج وجود دارد و مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی افزود: در این نقاط اقماری شهر یاسوج تخلفات زیادی بدون مجوز انجام شده بعضی از این اقدامات قبل از سال 96 صورت گرفته است که معاون پیشگیری قوه قضاییه و استانداری برای جلوگیری از این تخلفات قانونی گذاشته اند که از سال 96 به بعد این اقدامات کاملاً ممنوع و خدماتی ارائه نشود تا از رشد بی رویه شهر جلوگیری و از ادامه تخلفات پیشگیری و هزینه اضافه ای بر بیت المال تحمیل نشود.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت تعاونی های مسکن تل خسرو گفت: 18 تعاونی مسکن اینجا وجود دارد که هیچ سرانه ای برای آن پیش بینی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان 18 تعاونی مسکن «تلخسرو» بدون در نظر گرفتن سانتی متری سرانه

داستان 18 تعاونی مسکن «تلخسرو» بدون در نظر گرفتن سانتی متری سرانه