مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-20سياسي

دانش آموزان هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند


مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی گفت: دانش آموزان هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مجید غلامی عصر یکشنبه در آیین افتتاحیه طرح ولایت دانش آموزی دوره متوسطه در اردوگاه امیرکبیر شازند اظهار داشت: بسیج دانش آموزی یک مجموعه ارزشی و انسان ساز است و در راستای تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند و در این راستا برنامه های مختلف و راهبردهای گوناگون دارد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی با بیان اینکه الگوی بسیج دانش آموزی شهدای دانش آموزی است، گفت: وجه مشترک شهدای دانش آموز استکبار ستیزی، عزت طلبی و اقتدار آفرینی برای ایران عزیز است و امروز باید این شاخصه ها را در بین نوجوانان نهادینه کنیم و بسیج دانش آموزی در این راستا حرکت می کند و مهمترین رسالت امروز بسیج دانش آموزی جهاد امید آفرینی است.

وی افزود: قطعاً همه دانش آموزان ما بسیجی هستند چراکه بسیجی فرهنگ و تفکر ارزشمند است و هر کس برای حرکت کشور به سمت پیشرفت نقش آفرینی کند بسیجی است و امروز هر دانش آموزی که در راستای ترویج و تقویت امید در جامعه و مدرسه فعالیت کند، بسیجی است.

غلامی ادامه داد: خوشبختانه در برنامه هایی که برای دانش آموزان برگزار می شود شاهد استقبال بسیار باشکوه هستیم و این نشان از زنده بودن نوجوانان و آرمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند

دانش آموزان هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند