مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-12سياسي

2 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده منتشر می شود


«پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظهای حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب های «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» در اولین رویداد ملی تکریم فعالان مساجد سراسر کشور باعنوان «مثل مصطفی» توسط مؤسسه ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی و .

- 30 مرداد، همزمان با پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت 2 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده منتشر می شود پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با انتشار تقریظهای حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب های اسم تو مصطفاست و سرباز روز نهم در اولین رویداد ملی تکریم فعالان مساجد سراسر کشور باعنوان مثل مصطفی توسط مؤسسه ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب سرباز روز نهم روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده در 632 صفحه است که توسط انتشارات راه یار منتشر شده و اسم تو مصطفاست زندگی نامه داستانی این شهید مدافع حرم به روایت همسر شهید می باشد که به قلم خانم راضیه تجار نوشته و توسط انتشارات روایت فتح در 272 صفحه منتشر شده است.

مراسم انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر این دو کتاب که 30 مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد و اولین رویداد تکریم فعالان مساجد سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود، بصورت زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده منتشر می شود

2 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده منتشر می شود