مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31اقتصادي

فعالیت 28 مرکز مایه کوبی دام در سیستان و بلوچستان


مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با دارا بودن 31 داروخانه دامپزشکی، 34 درمانگاه و 28 مرکز مایه کوبی دامپزشکی اقدام به ارائه خدمات دامپزشکی می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با دارا بودن 31 داروخانه دامپزشکی، 34 درمانگاه و 28 مرکز مایه کوبی دامپزشکی اقدام به ارائه خدمات دامپزشکی می کند.

غلامرضا سرگزی در بازدید از مراکز مایه کوبی دامپزشکی با تأکید بر هم راستا بودن اهداف بخش خصوصی و بخش دولتی در خدمت رسانی به مردم بر لزوم همکاری و همبستگی بخش دولتی با بخش خصوص جهت پیشبرد برنامه های سازمان دامپزشکی کشور پرداخت.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان تعداد 31 داروخانه، 34 درمانگاه، 28 مرکز مایه کوبی وابسته به دامپزشکی، 2 آزمایشگاه دامپزشکی، سه شرکت پخش استانی دارو و واکسن و یک شعبه شرکت پخش سراسری دارو و واکسن به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشغول هستند.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در توصیه ای به دامداران، گفت: واکسن و داروی موردنیاز دام را تنها بر اساس نسخه دامپزشک از مراکز مجاز توزیع دارو تهیه و در هنگام خرید دارو به تاریخ انقضا و زمان پرهیز از مصرف دارو توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 28 مرکز مایه کوبی دام در سیستان و بلوچستان

فعالیت 28 مرکز مایه کوبی دام در سیستان و بلوچستان