مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-21سياسي

برخورد با هرگونه سوگیری عوامل اصلی برپایی انتخابات


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: دولت با هرگونه سوگیری فرمانداران و بخشداران به عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح دوشنبه در همایش فرمانداران و بخشداران استان با تاکید بر سیاست محوری دولت در برگزاری سالم و باشکوه انتخابات امسال گفت: دولت با هرگونه سوگیری انتخاباتی فرمانداران و بخشداران به عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان این که انتخابات پروژه محوری دولت در روند تحکیم مردم سالاری دینی است، باهشدار در مورد ایجاد هرگونه خلل در روند سلامت انتخابات خاطر نشان کرد: صیانت از آرای عمومی و افزایش اعتماد مردم به دولت مسئولیت کلیدی دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: هرگونه سوگیری انتخاباتی از سوی بخشداران و فرمانداران می تواند به روندبرگزاری سالم انتخابات خدشه وارد کند که سخت با این موارد برخورد خواهیم کرد.

این مسئول انتخابات را متعلق به مردم دانست واظهار کرد: انتخابات تجلی پیوند آرمانی مردم با دولت و آرمانهای حقیقی انقلاب اسلامی است.

سلگی همچنین با تاکید بر توجه فرمانداران به تقویت انگاره های فرهنگی بویژه در آستانه اربعین حسینی افزود: با هماهنگی دستگاه ها فرهنگی و فرمانداران ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با هرگونه سوگیری عوامل اصلی برپایی انتخابات

برخورد با هرگونه سوگیری عوامل اصلی برپایی انتخابات